zondag 19 februari 2012

dekentje


Ik ben dus een dekentje aan het haken van fleurige restjes wol (wat moet ik nu bedenken voor de donkere kleuren?)
Het gaat best wel snel, elke avond twee rondens ongeveer, en zo zie je hem al snel groeien. Moet hem na afloop denk ik wel eerst goed spannen want ik zie dat het zo wel een beetje een rare vorm krijgt.
En zie dat blauwe stokje in het midden dat is mijn haaknaald, op mijn dertiende gekocht in Duitsland omdat ik me daar zo verveelde op de camping en mijn moeder me wel haakles wilde geven.
Heb toen zo`n muts gehaakt voor op de hoedenplank waar je een wc rol onder kon doen. Die zag je toen heel veel in de Duitse auto`s en we moesten toch iets bedenken om mee te beginnen. Heb de muts nog jaren bewaard toch wel trots op mijn eerste haaksel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten