zondag 11 maart 2012

uitprobeersel 3

Na de hexagonnen maakte ik deze, die ik de molenwiek noem. Erg leuk om te maken. Ik heb bij elke blok dezelfde stofjes gebruikt en ze met een smal wit lapje aan elkaar gezet, helemaal rondom de twee log cabin`s.
Omdat ik niet goed uit kwam heb ik in elke hoek een wit gestreept blok geplaatst. Maar toen ik naar het totaal plaatje keek vond ik dat wel erg saai en eigenlijk niet zo kloppen.


Toen had ik net het stichery verwerkt in guilten gezien op meerdere weblog`s en begon ik aan deze lieve vlinders, ze waren veel te snel af want dat vond ik zo leuk om te doen. op de foto lijkt het een beetje flets maar de kleuren zijn in het echt wat feller van kleur. Ik liet de vlinders op sommige plekken doorlopen op het molenwiek blok.




3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Renske! Je bent de winnaar van de give-away op mijn blog. Morgen ochtend verschijnt daar een stukje over.

    http://quiltsvankippetje.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de give-away! Leuk!

    Het blijft leuk om je quilt te volgen en te zien waar je mee bezig bent. Lekker uitproberen, zoals je titel ook al zegt.
    Grappig effect met de molenwieken.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen