zaterdag 21 april 2012

nieuwe krans

Het werd weer tijd om de paaskrans te verwijderen en er een nieuwe voor in de plaats te hangen.
Dit keer een hele bonte, met vlinders (na hartjes ben ik helemaal gek op vlinders). Ik heb de krans gemaakt met allerlei materiaal dat nog in huis was. n.l een bloemenslinger, lintjes, wol en de vlinders die ik gesloopt heb van een carnavalshanger, dus geheel in recycle style.

Ik heb ook weer een nieuwe volger http://tessssssa.blogspot.com Tessa is nog niet zo lang op het web en vindt het leuk als je even een kijkje komt nemen.

1 opmerking:

  1. Die is mooi geworden! Prachtige kleuren bij elkaar en ja, vlinders, daar heb ik ook wat mee. Kijk maar eens op mijn blog. Ik heb er vorig jaar een hele serie aan gewijd.... :)

    Ik zal ook nog even bij Tessa gaan kijken.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen