vrijdag 13 april 2012

profiel hartje

Ik hou er niet van om mijn foto overal op het net te zien. Zo heb ik bij facebook een profielfoto van mijn poes en hier bij blogger een hartje.
Het wordt dus eens tijd dat dit hartje in het groot te bewonderen is.
Ik ben gek op hartjes, heb er al meer geborduurd, die laat ik nog wel eens zien.
Er hangt nu op mijn toilet een heel groot hart van ijzer waar je eigenlijk kaarten in kan bewaren maar ik hang er mijn verzamelde hartjes aan op.
Het borduurpatroon komt uit een ANNA van 2011, een heerlijk tijdschrift die ik nu alleen nog van mezelf mag kopen als er echt, echt iets leuks in staat, want ik heb van 2011 alle maanden en heb er nog amper wat uitgemaakt.
In de herfst ben ik vaak druk met kaarten maken, meestal voor de kerst.
In de winter brei of haak ik veel met af en toe een ander projectje er tussen door
In de lente/zomer ben ik meer aan het borduren.
En het quiltprobeersel dan hoor ik jullie denken..... die doe ik als ik vakantie heb van mijn werk, dus elke schoolvakantie dan doe ik weer een stukje.
allemaal een fijn weekend.

1 opmerking:

  1. Leuk dat je het hartje even in de schijnwerper zet. Ik had er al een paar keer naar gekeken. Hij is zo mooi met die roosjes! Het blijft ook leuk om hartjes te verzamelen.

    Fijn weekend toegewenst en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen