maandag 18 juni 2012

kaarten gemaakt

Tja, ik ben niet zo`n voetbalfan maar als het Nederlands elftal speelt dan staat hij hier toch wel aan.
Maar het lukt me niet om dan op de bank naar de tv te kijken, ik moet dan wel iets doen, want eigenlijk ben ik meer een herhaling kijker (op het moment dat de comentatoor helemaal uit zijn dak gaat, kijk ik dus naar de herhaling)
Maar goed over voetbal zullen we het niet meer hebben, ik heb wat kaarten gemaakt met stickers en lintjes. Sommige zijn goed gelukt en sommige zijn maar zo zo. Maar deze envelop kaart vind ik wel de moeite waard om hier goed te showen.
In ieder geval is de kaarten doos weer aardig gevuld.

3 opmerkingen:

  1. he dat groen papier ken ik, is dat toevallig een behangstaaltje?
    heb ik hier ook in mijn papierdoos.
    en voor mij ook geen voetbal. maar goed dat ik in huis nog veel te schilderen heb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor je kaartjes, en gelukkig het voetbal is weer voorbij

    BeantwoordenVerwijderen