woensdag 20 juni 2012

vestje en sokjes

Soms heb ik opeens zin in breien en toen ik een oud handwerk blad door keek voor hij afgevoerd werd, zag ik een lief vestje met sokjes.
Tijdens die saaie voetbalavonden heb ik het vest en sokjes met restje wol gemaakt, tja dan moet je soms creatief zijn , zeker als je met blauw begint en dit met dubbele draad moet. Dan gaat de bol wel hard. Ik had ook nog een meerkleurige bol in de juiste dikte dus daar verder mee gebreid.
Helaas geen kraampaketten in het verschiet, dus als iemand het vestje en sokjes wil hebben, roept u dan maar.

4 opmerkingen:

  1. Het is een prachtig leuk setje, helaas hier ook geen kleine kindjes maar misschien iets voor mijn grote beer?

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dus jij wilt hem wel hebben? mail me je adres en dan komt ie er aan.

      Verwijderen
  2. Laat de winter maar komen. Heel erg leuk zo in 2 kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Renske,
    Wat een lief setje heb je gemaakt. Zo heb je je tijd toch weer nuttig doorgebracht ;)
    Leuk werk om die kleine kleertjes te maken.

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen