dinsdag 8 januari 2013

testje

oke via picasa kan ik nu foto`s plaatsen, met dank aan Lize die mij uitlegde hoe ik dat aan moest pakken.
Elke keer als Lize een berichtje stuurt krijg ik dit ook op mijn mail, en elke keer begin ik aan mezelf te twijfelen als er staat dat het bericht van Lize komt. Waarom zullen jullie je afvragen, nou mijn echte naam is dus Lize, net zo geschreven. Dat komt niet zo vaak voor er zijn wel veel Lise`s of Lisa`s. Toen ik starte met dit blog en het beestje een naam moest geven bestond Lize al, toen bedacht ik nog drie namen maar elke keer bestond dat al. Ook bij renske het zelfde euvel en toen was ik het zo zat dat ik er een - tussen plakte.
Maar Lize heel erg bedankt voor je hulp en de foto`s van de poppenkleertjes kom ik deze week nog even showen

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lize ;-),
    Fijn dat je nu weer foto's kunt plaatsen. Maar ik blijf blogger wel raar vinden, want bij mij kan het nu dus weer gewoon rechtstreeks (zonder picasa).
    Wat leuk dat jij echt Lize heet, je ziet het idd niet zo vaak. Lize is een afkorting van mijn naam (ik heb er gewoon een stukje vanaf gehakt ;-) )vandaar dat ik dat gekozen had voor mijn blog.
    Groetjes,
    Lize

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :) Leuk om te lezen hoe je blog aan zijn naam komt!
    Fijn dat je weer foto's kunt plaatsen. Je wilt tenslotte ook laten zien waar je mee bezig bent, toch?

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen